Doprava a platba

Objednávat můžete skrze naše e-shopové stránky www.cicidesign.cz nebo skrze email ahoj@cicidesign.cz.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky vám bude zasláno automatické potvrzení objednávky na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci. Pokud vám tento email nebude doručen, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatnou emailovou adresu, popřípadě se podívejte, zda vám potvrzení nespadlo do složky SPAM / hromadné.

Jestliže je emailová adresa v pořádku a potvrzení objednávky vám přesto nepřišlo, kontaktujte nás, prosím na: ahoj@cicidesign.cz, nebo na telefonu +420 603 741 424.

Doprava a dodání zboží

• Cena za dopravu je závislá na zboží a je uvedena u jednotlivých položek. Doprava je zajištěna prostřednictvím kurýrní služby. Zboží je pečlivě zabaleno v krabici / menším balíku či obálce (v závislosti na velikosti zboží).
Osobní odběr je možný v Praze pouze po předchozí emailové nebo telefonické domluvě
.

Platba

  1. V současné době je možná pouze platba platebním příkazem na účet: 2061195031/3030.
    • Prosím, postupujte dle instrukcí o platbě v emailu, který od nás obdržíte při zpracování objednávky.
    • Po přijetí platby na náš účet, odešleme zboží na vaši adresu a přesný termín dodání vám potvrdíme emailem. V rámci tohoto emailu obdržíte také daňový doklad za uhrazené zboží.

Dodací lhůta

• Termín expedice zboží je zpravidla do třetího pracovního dne u zboží skladem, a do 1-4 týdnů u zboží, které skladem není.
• Termín dodání je vždy uveden u jednotlivých produktů. V případě, že zboží není skladem vás budeme o konkrétním termínu naskladnění a odeslání neprodleně informovat skrze email.
• Zboží je možno vrátit bez udání důvodů do 14ti pracovních dní, v původním obalu a nepoškozené.

Zásady přebírání zásilky

• Prosíme vás o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen.
• Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
• V případě, že je přepravní obal viditelně poškozen, sepište na místě s řidičem reklamační protokol.

• V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
• Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte rovněž počet balení.

2020 www.cicidesign.cz, všechna práva vyhrazena

SHOPPING BAG 0